poniedziałek, 23 lipca 2012

Cieszmy się z życia w każdej chwili!

Od najmłodszych lat obserwujemy swoich rodziców czy bliskich. Obserwujemy co robią, czym się zajmują i zaświadczamy, że w przyszłości będziemy tacy jak oni, ale gdy już dorastamy zmieniamy nasze zdanie i chcemy być kimś wyjątkowym i niepowtarzalnym. Dążymy do doskonałości każdego dnia, a międzyczasie upadamy lub z bezsilności próbujemy się poddać. Życie przecież nie jest łatwe, a to że żyjemy czy staramy się żyć jest czymś wyjątkowym. Każdy przecież jest inny, każdy ma swoje mocne i słabe strony. To, że ktoś jest inny od nas nie znaczy że nie ma swojego życia, bo przecież każdy je ma! Każdy robi i zajmuje się tym co go najbardziej interesuje, i właśnie tym sposobem dobiega na sam szczyt. Ale będąc już na szczycie, życie staje się najtrudniejsze. Dlaczego? Dlatego że to wtedy kończymy szkołę czy studia, zakochujemy się i szukamy pracy, a praca nie jest czymś łatwym, głównie z nią wiąże się stres i wszystko inne. Dopiero wtedy uświadamiamy sobie że fajnie było być beztroskim dzieckiem czy rozwydrzonym nastolatkiem, kiedy to nie trzeba było pracować i podejmować skomplikowanych decyzji. Dlatego cieszmy się z młodości i róbmy to, czego pragniemy!

                                              Zrobiłam sobie wczoraj loczki:D

Jak spędziłam wczorajszy dzień? Całkiem miło... Byłam u babci, a później Daria wyciągnęła mnie na spacer.  A więc pochodziłyśmy trochę po pobliskim parku, pogadałyśmy i oczywiście trochę się pośmiałyśmy. A wieczorem byłam na spacerze z mamą i szczerze to przyznam że nie mogłam się napatrzeć na niebo! Najchętniej położyłabym się i spała pod gołym niebem.
W zeszłym tygodniu byłam też na większych zakupach w poszukiwaniu sukienki, ale niestety jej nie kupiłam, no ale oczywiście kilka innych rzeczy wpadło w moje ręce;D Postaram się wam je w najbliższym czasie pokazać:)


Tak więc życzę wam udanego tygodnia!
Pozdrawiam, Renessmeen<3

26 komentarzy:

  1. hejka.
    dzięki za komentarz ;]

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  2. fanka Zmierzchu? zgaduję po nicku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. staram sie cieszyc z kazdej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zaczynam poszukiwania sukienki, bo wesele coraz większymi krokami się zbliża.

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na zdjęcia ;3
    zapraszam aleksandra-klara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy tekst! Faktycznie chcemy być tym 'kimś' :)

    Pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz w loczkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie Ci w loczkach ^_^ szczerze to pierwszy raz Cię w nich widzę i wyglądasz cudownie :** :D
    Tak masz rację... Bardzo ciekawe przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam! Młodość jest tylko raz i nie ma sensu się spieszyć do dorosłości. Bo młodość już nigdy nie wróci, a dorosłość jeszcze mamy przed sobą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle bardzo się cieszę, ze spotkałam wreszcie Ciebie i Twój blog, kogoś kto nie tylko wkleja zdjęcia, ale tez pisze i to bardzo mądrze :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne masz włosy :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz rację w notce... a loczki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się co do posta! :_)
    ładne zdjęcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tekst ;] Najgorzej jest, gdy dorasta się myśląc, iż gdy będzie się już dorosłym, to wszystko przyjdzie łatwo. Mnie już od najmłodszych lat uświadamiano, ze wcale tak nie jest ;]

    A tak w ogóle to świetne zdjęcia ;D

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń