wtorek, 24 lipca 2012

Optymista, pesymista czy realista?

Kto to optymista? Osoba wierząca mimo wszystko pozytywnie w świat jak i w swoje życie. Cały czas dąży do realności i nigdy się nie poddaje.
Kto to pesymista? Człowiek, który wiecznie ma złe myśli o świecie jak i życiu. Jest święcie przekonany że nic mu się nie uda.
Kto to realista? Osoba patrząca na świat i swoje życie zwyczajnie, czyli przyjmująca raz swoje upadki a raz zwycięstwa.
A wy zastanawialiście się kiedyś kim tak naprawdę jesteście? Pewnie większość próbuje patrzeć na świat optymistycznie. Wyszukuje wiecznego piękna w świecie i wierzy że pomimo wszystkiego wszystko mu się uda. Zdecydowanie mniejszość jest pesymistami, i wydaje mi się że to takie osoby po przejściach które straciły sens życia i czują że nic więcej im się nie uda. A co do realistów, to wydaje mi się że takich osób jest najwięcej. Sama jestem realistką, bo przyjmuje swoje upadki jak i zwycięstwa. To, że raz jest gorzej a raz lepiej nie jest dla mnie niczym szczególnym. Po prostu staram się wierzyć się w świat i tyle:) A kim wy jesteście?

Od dawna szukałam idealnych okularów przeciwsłonecznych. Przeglądałam wiele. Na bazarkach, w miejscowych sklepach a nawet u okulisty. Nic. Aż wkońcu na zakupach w Galerii Jurajskiej znalazłam te idealne!:


Do Następnego!
Renessmeen<3

29 komentarzy:

  1. ja się staram być optymistką, ale nie zawsze wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne okularki <3 masz świetny uśmieszek :)) :*
    Ja jestem raczej realistką, chociaż w niektórych sprawach staram się być realistką ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, gdy się uśmiechasz ;)
    A okularki świetne! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz okulary, i sama jesteś śliczna ;D
    Staram sie być optymistką ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem optymistką ; )
    ślicznie ci w tych okularach! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to optymista! No czasem realistka.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem, czy chce upokorzyć. raczej nie wie co to znaczy, bo do zbyt mądrych się nie zalicza. aah, nawet nie chce mi się o tym myśleć ;x

    nie wiem czy jestem realistką, pesymistką czy optymistką. każdego we mnie wiele, dlatego jestem dość specyficzna :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe okulary, akurat osobiście nie przepadam za takim modelem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo fajne!:D A u mnie na blogu do wygrania okulary, ale nie tylko... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Ci w tych okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem optymistką jak sam nick mówi ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem raczej pesymistką, choć czasem patrzę na świat realistycznie ;] I masz racje - tak jak w moim przypadku - pesymiści, to zazwyczaj osoby po przejściach (i w cale nie mówię tu o nieszczęśliwej miłości i tego typu rzeczach ;p) A tak w ogóle to bardzo ładnie ci w tych okularach ^^

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chyba jestem realistą... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem realistką, lecz przechodzę chyba na złą stronę mocy : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem optymistką, tak mi się wydaje, choc wiadomo każdy ma te gorsze dni :D ładnie Ci w tych okularach ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. obecnie walczę z pesymizmem i nieźle mi to wychodzi ^^
    Ładnie ci

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne okulary ;)

    Fajny blog,jesteśmy tu pierwszy raz. Zapraszamy do nas ,jeśli ci się spodoba zachęcamy do komentowania i obserwowania. Ty obserwujesz nasz blog - my obserwujemy twój ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. no właśnie ja też korzystam ze zwykłej cyfrówki ;))
    i się kompletnie na tym nie znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie jestem optymistką i realistką. Jednak sądzę, że w życiu trzeba znaleźć harmonie i odpowiednio wyważyć te wszystkie cechy, by nie zwariować. Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  20. ekstra wyglądasz!!
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze myślałam, z ejestem optymistką, ale tak naprawdę złe myśli same mnie nachodzą. Po prostu usiłuje je odeprzeć na rzecz tych dobrych :) Ale realistką nie jestem na pewno, bo choćby nie wiem co się działo i tak mam nadzieję na coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję udanego zakupu okularów :)

    OdpowiedzUsuń