środa, 25 lipca 2012

Jestem człowiekiem? Tak, ale znacznie innym od wszystkich!

Myślę, czuję, żyję, jem... Jestem człowiekiem. Zwyczajną istotą wśród tysiąca innych. Ale jestem wyjątkowa. Dlaczego? Bo przecież każdy z nas jest wyjątkowy. Nie ważne ile ma wad a ile zalet... I tak zawsze jest kimś innym od wszystkich. Ma swoje nałogi, uzależnienia, nawyki, styl, potrzeby... I właśnie to go wyróżnia od innych. Bo przecież nie ma dwóch takich samych osób. Tak, może być tak że wyglądem jakieś osoby są bardzo podobne ale charakter mają całkiem inny. I to w nas jest najpiękniejsze. Teraz wyobraźcie sobie ludzi którzy są tacy sami... Nikt nie może się odnaleźć, wszyscy się kłócą a świat jest zgorzkniały i nudny. Dlatego cieszmy się tym jacy jesteśmy! I nie chciejmy się upodabniać do innych! :)

Co zrobiłam? ZASZALAŁAM! :D Wczoraj była u mnie fryzjerka i rozjaśniłam końcówki:



Do Następnego!<3
Renessmeen<3

23 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za komentarz, zrobiło mi się naprawdę miło :*
    Całkowicie się z Tobą zgadzam, każdy jest wyjątkowy i każdy tą wyjątkowość powinien podkreślać. Końcówki są świetne, sobrze, ż enie jakieś niebieskie (których to teraz nadmiar chodzi po świecie). :*

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się takie włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wzięcie udziału w rozdaniu. niestety nie widzę Cie na fb, żebyś polubiła moja strone. Jeśli jej nie polubisz nie będę Ci mogła przyznać dodatkowych losow;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy jej wyjątkowy i to jest piękna . !
    Ładnie ci : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby każdy był taki sam to byłoby tak... Hmmm... Nudno :D
    Fajne masz te końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie końcówki :D we wszystkich możliwych kolorach! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz już każdy rozjaśnia końcówki, dlatego chyba się zetnę na krótko :D bo troche mi się włosy przez to poniszczyły -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne włosy :)
    WPADAJ DO MNIE NA KONKURS, DO WYGRANIA SUKIENKA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne włosy:O Ty rozjaśniałaś,a ja pociemniałam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne końcówki, a teraz jak są takie jasne to zaszalej z kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W 100% zgadzam się z postem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się , trzeba być sobą i nie udawać kogoś kim się nie jest :)
    Śliczne te końcóweczki ;-) :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozjaśnione końcówki są świetne :) I ogólnie, mądry tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie to wygląda. :D masz racje: każdy jest doskonały i oryginalny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie to wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje uzależnienie to Czekoladaa! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak? Ja zazwyczaj używam Photoscape, ale do tych z postu użyłam tego http://pixlr.com/o-matic/

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie piszesz, aż chce się czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do twarzy Ci w nowej fryzurze;)

    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń