czwartek, 26 lipca 2012

Przeszłość była. Teraz jest teraźniejszość. 

Kiedyś zdarzyło się coś złego. Coś innego. Nikt, zupełnie nikt nie ma pojęcia o tym, jak bardzo cierpiałam, kiedy wy wszyscy bawiliście się doskonale. Moim jedynym zajęciem było wylewanie łez w poduszkę. Wtedy czułam, że otaczają mnie sami egoiści. Nie miałam wsparcia w nikim... Trudno zapomnieć tą miłość... Ty tak bardzo krzywdziłeś. Nie mogłeś zrozumieć że moje uczucia do Ciebie zupełnie nie żyją, są pustką. Naciskałeś... Aż pewnego dnia wybuchłam! Zupełnie nie wytrzymałam i powiedziałam Ci to, co tak naprawdę chciałam zrobić od dawna. I to właśnie wtedy wszystko się zmieniło, zaczęło być piękniejsze. Świat już nie był szarą nienawiścią a mnie zaczęły otaczać osoby pełne zaufania. Może to i dobrze że tak się stało? Nie wiem... Ale wiem że nie warto żyć tym co było, a cieszyć się chwilą!
 naszyjnik- Centro.

A we wtorek byłam po sukienkę na wesele, i nareszcie kupiłam! Ale pokażę wam ją dopiero w sierpniu:)
Do Następnego!
Renessmeen<3

28 komentarzy:

  1. Oh, już nie mogę się doczekac zdj. sukieneczki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na zdjęcie sukienki <3 Pewnie piękna :) :*
    Śliczny naszyjnik ;D
    I bardzo dobrze, że powiedziałaś mu to , co chciałaś :)
    Zdaję sobie sprawę z tego , co przeżywałaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. top secret! pokazuj już :DD.

    zapraszam na nową notkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjecia xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuje ci.. co prawda nigdy nie miałam nieszczęśliwej miłości, ale wiem jak to jest - na pewno kiedyś znajdziesz kogoś lepszego ;] A tak w ogóle to świetny naszyjnik i też nie mogę się doczekać zdjęcia sukienki ^^

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że dopiero w sierpniu :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Kluczyk świetny.
    O tak polecam na moich przesuszonych włosach, które zniszczyło prostowanie sprawdziła się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. czemu wszyscy teraz chodzą na wesela? Ja ostatnio byłam 4 lata temu :O

    OdpowiedzUsuń
  9. ja czesto mysle nad przeszłością, muszę koniecznie się nauczyc nie mysleć ;p
    jej, dziękuję, nawet nie zdajesz sb sprawy z tego jak miło mi się o czytało! *___*
    może obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem tej sukienki . ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka ciuszków to secreta :D Fajny sklep. Prowadzisz świetny blog, dobrze się czyta twoje posty :)


    Zapraszam do mojego bloga. Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. też jestem ciekawa sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik ♥ . Jesteśmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni ^^ Spodobało nam się . Może wpadniesz do nas i Ci się coś spodoba ? Jeśli tak to zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga . Obserwujesz nasz - Robimy to samo u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa sukienki ^^

    Też czasem czuję się, jakbym żyła wśród egoistów.

    OdpowiedzUsuń
  15. łatwiej mówić,by żyć chwilą, niż zrobić i nie myśleć o przeszłości

    OdpowiedzUsuń
  16. ja dentystę też lubię ale chodzić tam to już nie bardzo:D
    super naszyjnik! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej!
    Dzięki za odwiedziny u mnie. ;) Mam nadzieję, że będziesz odwiedzać mnie częściej. ;)
    Jeszcze tu zaglądnę!!
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Ładny ;)

    Zapraszam do mnie :

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałaś może już mój list? ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. rozpamiętywanie przeszłości to zajęcie osób starszych :) żyj dniem dzisiejszym ,czerp radość z młodości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny naszyjnik:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, będzie mi bardzo miło:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ha mam taki sam naszyjnik za 6 zł :D

    OdpowiedzUsuń