sobota, 4 sierpnia 2012

Muzyka jest czymś pięknym...

Nigdy nie wierzyłam w pozytywny wpływ na mnie niektórych piosenek. Muzyka była dla mnie czymś normalnym, ale nie codziennym.  Nie odróżniałam gatunków muzycznych, bo było mi to nie potrzebne. Było to po prostu dla mnie czymś zbędnym. Czymś, czego w życiu nie potrzebuję... Aż pewnego razu...
Aż pewnego razu usłyszałam pewną piosenkę, bez której nie umiałam się obejść. Chodziłam, i nuciłam ją sobie pod nosem całe dnie. Mijały, dni, tygodnie, miesiące, lata... A ja powoli przenosiłam się na inne gatunki. Aż pewnego dnia znów ją usłyszałam. Dopiero wtedy zrozumiałam że tak naprawdę słuchając jej znajduję się w innym świecie. W świecie, w którym jest pięknie. Wszystko jest idealne, a ja siedzę gdzieś pośród wysokich palm i myślę o swoich problemach. Od tego czasu zaczęłam szperać w internecie i przekonywać się do wartości muzyki. Zaczęłam rozróżniać gatunki, i wreszcie poczułam, że słuchając pewnych wokalistów czuję się jakoś inaczej, mądrzej...
Wieczorami otwieram okno, w uszy wkładam słuchawki, zamykam oczy i wyciszam się. Wyciszam się, dzięki tej piosence! Do pewnego czasu nie wiedziałam o czym ona tak naprawdę jest, a jest o miłości. O pięknym uczuciu, którego można zaznać w życiu...



Może teraz zabrzmi to egoistycznie, ale proszę Was nie piszcie w komentarzach: "piękna piosenka" czy coś w tym stylu. Wypowiedzcie się, jak na was działa muzyka, czy jest ona czymś innym i potrzebnym. 
Nigdy Was o nic nie prosiłam, więc dziś proszę was o to...

Pozdrawiam, Renessmeen<3



12 komentarzy:

  1. Ciekawa notka i piosenka,kazałaś tego nie pisac,ale nie wie co innego :)

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście. Muzyka ma pozytywny wpływ na nas. Dzięki niej możemy odnaleźć się w obojętnie jakiej sytuacji . Przenieść się w inny świat i marzyć. Zawsze kiedy słucham polskich piosenek , to staram się zrozumieć co miał na myśli autor pisząc tą piosenkę, co wtedy czuł i przysłuchuję się uważnie jej słowom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejj kiedyś mialam fazę na tą piosenkę ;D
      zapraszam ;)

      Usuń
  3. muzyka...to jak dla mnie chyba nieodłączna część życia. nie wyobrażam sobie dnia bez jakiejś muzyki. ja np. lubię kojarzyć piosenki / melodie z ludźmi, miejscami, chwilami - bardzo wiele mam takich piosenek. muzyka zdecydowanie wyznacza wiele jeśli chodzi o mój humor i nastawienie i dzięki niej też mogę się wyrażać, kształtować swoje emocje. przepiękna dziedzina życia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie muzyka to uczucia, emocje. Słucham takich piosenek, w których odnajduję to, co także ja czuję. Jest jeden wykonawca, którego utwory są całkowicie zgodne ze mną, wszystkie i to jest najbardziej niesamowite. I choć nie jest znany, a jego muzyka jest z pozoru bardzo przeciętna, dla mnie zawsze będzie wyjątkowy. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki, mimo iż czasem czuję się tak, że potrzebuję po prostu czegoś, co w tej chwili znajduje się na top listach i do znudzenia jest puszczane w Esce czy RMF FM.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog ^^
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja napiszę - nienawidzę Cascady. :D
    muzyka tooo chyba najpiękniejszy dar Boga, dalej mam problem z niektórymi gatunkami, nie odróżniam... ale nie zależy mi, lubię to co wpadnie mi w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muzyka ma duży wpływ na samopoczucie, dlatego dużo ludzi jej słucha gdy ma się nie najlepszy humor. Ja osobiście dość często słucham muzyki i to rożnych gatunków (ale najczęściej rocka). A ta piosenka, która podałaś to nawet fajna - słyszałam już chyba jej szybszą wersję ;]

    A co do tego hotelu bez gwiazdek, to chyba w realu też tak ładnie wygląda. Czytałam kilka opinii ludzi którzy tam byli i były raczej dobre ;]

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham muzykę i nie wiem co bym bez niej zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W zależności od humoru muzyka działa na mnie inaczej. Dobieram piosenki pod humor. Gdy jestem smutna stawiam na te melancholijne, gdy jestem zadowolona wybieram coś radosnego i optymistycznego. Muzyka wyraża emocje, moze je potęgować.

    OdpowiedzUsuń
  10. muzyka jest dla mnie przede wszystkim czymś, co pozwala mi choć na chwilę oderwać się od szarej codzienności i przenieść się w zupełnie inny świat :)

    OdpowiedzUsuń